Selasa, 21 September 2010

Apy Sesgt ari neh...xtau Nape?!!

Raya kali Neh xappy sBb Leh Plak Bos Suh MasUk ke aWaL...dah Lah Xbgtau Awal Cuti appRove!! aq Pun Balik Ke Opis SeLasA(Raya Ke-) esK daH Lah Cuti MalaYsia,NasiB JuMaat aq xsHat... Dapt Mc(OspitaL KeraJaaN tau) Pas2 aq InforM kt PenoLong JuruTera aq,Dia leh Ckap Aku Bgai AlasaN... Mmg Wat aQ BeGang,aq BaLas Sms Tuh..aq Ckp Bnda yg BeNar...Yelah Dah Sedap2 Cuti, Suh Dtg..KaLau Kc tau aWAL  xpe,Thanks lah  mak,abg fahmi,nizam n B yg turut mengikut rombongan anta aku ke Rumah quaters... Bila je aq Dtg ari isniN keje tuh,aku Rase mcm tkut Lah Plak,Takut si Jutera daerah PanggiL aku,benda kecik je beb psal cuti bukan aq Ponteng beb... Last2 xde..aq tgu Jugak Org Xpuas ati kt aku? Ari seLaSa mmbr aku Fadzil Pnggil aq Cter Psal Si PeNoloNg Jurutera Cter PsaL aq, aq Xksh lah aq Bukan SaLah... aq Xtakut,Pas2 dlm 20mnt aku SemBang Dia dtg Kt aq,aku dah stanby dah...Ingatkan Nak Ckp pe,RUpe2x...IndeN Mane? Brape Dah Buat,Nti Letak kt meja Saye ye....Lawak jerk! skunk aq dah Tahu Prangai Bos2 Kt siNI... So skUnk aq Xperlu Nak pk2 PsaL tuH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan