Isnin, 13 Jun 2011

ElOoooo...

Assalammualaikum....
Dah lama aku x aktif blog aku,sbb aku adalah seorang yang pemalas.. hokhokhok.. Kelas dah nk mula bulan 7 neh. Memang rase malas gila nk datang kelas. Dah lama cuti. pergh... Rase mmg malas tahan gaban lah.. huhuhuhu. Waktu cuti ni lah aku memang bantai tido kaw..kaw punye... memang terlebih lebo aku dah neh. Dah nk bulan 7 ye.. ishhh... mcam kejap je aku keje kt JPS neh ye. Enjoy lah keje sini,kawan2 byk masok ayor... terbaik bro! hahahaha muahzx2x... 15 June ulang kejadian aku.. alhamdulillah.. tapi xtau lah kalau org tuh ingatkan aku ke x? Apa Pun x Boleh...huahuahua.. 15 june neh wa 23 beb.. OMG..! hahahaha... Apa Pun x Boleh... So bila dah kelas start nti.. dah xde nak berjimba jimbe.. uhhhh,kilanci toi..(aku pun xpham) apapun nti aku sambung ya... tata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan