Isnin, 28 Mac 2011

CaNtik Ke TiDak...

T'ingat masa kt Seklah teknik dulu,aku dengan kawan aku tido dalam kelas masa nak tunggu cikgu mesyuarat... yelah dok asrama,mane rehat cukup.. Dalam tido2 tuh,ustaz pun masuk lah,sbb time tuh kelas agama.. aku dengan kawan aku(yana) pun xsedar, pastu kawan aku depan meja kami pun gerak kan kami, xsedar bila jerit punya jerit baru sedar yg ustaz dah ade kat depan.. Pastu ustaz cakp ape, "ha..! lelaki kalau nk cari prempuan cantik, tengoklah muke prempuan tuh pas bangun tido, kalau muke selebet xlawa lah tuh,kalau dia maintain cam kita tgk biasa cantik lah tuh(itu pun kalau pompuan tuh cantik r) " hahhaha... kami bangun dengan rasa malu nk gila, then smua lelaki dalam kelas tuh tgk kami" semua cakap,buruk gila,mmg siot lah agak. semua kelas gelak kan kami.. hhahaha.. Cite Pasal cantik neh,semua yang d'jadikan oleh allah neh ade k'unikkan masing2.Cantik neh terlalu subjektif,tengok pada citarasa masing2.. Kalau kita tengok dia hot bila ber make up,cube tengok dia tanpa make up.. kalau ok cun..kira ok lah tuh.. kalau hancur cam muke aku tuh... paham2 je lah.. ;). Tapi mane lelaki xnk prempuan cantik, tpi skunk prempuan cantik perangai xcantik( aku cakap aku cam baik sgt,--- tau pun) hahahhaah.. Biar muke neh neh bsa2 janji kita pandai jaga batas2 sebagai wanita muslimah. So cantik ke x kamo jangan nak persoalkan, sebab kita mmg dah cantik allah jadi kan... hehehhe ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan