Isnin, 21 Mac 2011

Emak..


Mak Saya...Ini dia mak Saya. Sangat Sporting giler,sebab semua kawan lelaki saya mak saya knal(mana yg rapatlah). Mak saya d'lahirkan di Bagan Datoh Perak.Wanita cantik ini lahir pada 1 Julai 1953. Di besarkan dalam keluarga yang besar. Mempunyai 9 adik beradik.. ramai tuh, baka baik katakan... hehhe... semuanya perempuan tau,mak saya anak ke-7. Ayahnya yg bernama Mohd Arsad mat Dom iaitu atok saya seorang "tokey kelapa" pada zaman 60an kot.. Jangan main2 tau.. Ramai peminat mak saya,last b'jumpalah ayah saya iaitu Mohamad Ramli Nin.Wanita ini lah yang membesarkan saya sehingga saya besar camni.. ;).Selalu risau pasal saya,walau saya sudah berumur 23 ini,yelah lum kawin lagi memanglah kan.. selalu m'ingati saya supaya pegang teguh pada ajaran islam.Dari belajar sampailah keje neh mak saya akan follow up kemana saje,dia x kongkong saya,cuma risau xnk jadi pe2 pada saya... "Anak Dara" lagipun. So klu nak b'dating tuh,mesti kena dengar leteran dia bru leh kuar,"xpe bagi anak dia ingat skit" So nak xnak diam je lah.. Kadang aku neh pun nakal,b'suara jgak..ishhh..derhaka toi. Ampun mak.. Insyallah,saya akan jaga dia macamne mak saya jaga saya. amin..44x

Tiada ulasan:

Catat Ulasan