Ahad, 27 Mac 2011

ImpiaN.....

aKu tahu setiap manusia yang d'lahirkan d'dunia semua ada impian. Mungkin berbeza2 ada yang nak Cantik,nak badan cam Model(salah satu impian aku), nak kaya nak itu nak ini. Tapikan kalau kita xtanamkan sasaran kita impian tuh xleh jugak nak jadi kenyataan. Impian aku nak jadi Jurutera,jurutera yang leh handle 1 projek besar. Tapi tahap keyakinan aku xtinggi, yelah jawab exam pun cam hampeh... tapi ade kena mengena ke dengan exam? hahahha... kalau bidang2 civil engineering neh kena banyak pengalaman dalam keje,pastu dalam solve masalah dengan baik.. barulah ok. Tapi tak semudah itu,sebab besar pangkat kamo lagi besar tanggungjawab nyer... Xpe,semua tuh xkan menjadi halangan untuk berjaya. Tapi untuk orang cam aku neh ha... yang x brape bijak neh,memang r payah skit... Skunk neh pun Ulang alik t.intan ke s.alam... letih mmg letih,tpi aku fikir.. ade orang lagi susah dari aku.. but it's ok. sebab kalau kita fikir kita susah ade orang lagi susah dari kita. tapi kadang2 aku lupa jgak... Manusia biasa katakan.. ;) Walau apa2 pun aku target sebelum umur aku 30 aku jadi engineer kot.. Insyallah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan